onsdag 23 december 2015

Regeringen är en katastrof för Sverige!

I Skåne säger man att regeringen är en katastrof för regionen, jag menar att regeringen är en katastrof för hela landet.
Vi kan inte ha en regering som inte tänker efter före!
Att inför ID kontroller på det sättet som man nu gör strider mot allt vettigt som jag nånsin har upplevt.
Det är lätt att starta något men väldigt svårt att avsluta samma sak. Hur skall man komma ur det här dilemmat? Man jagar några fåtal flyktingar som vill komma o söka asyl, men man gör livet till ett helvete för 75 000 pendlare varje dag och för bussbolagen vars chaufförer skall agera id-kontrollanter.
Herregud säger jag bara, Stefan Löfven, avgå omedelbart och låt någon annan fatta vettiga beslut i stället.
Jag är väldigt besviken på den nuvarande regeringen, jag trodde faktiskt att man skulle göra ett bättre jobb än Reinfeldt, men landet har hamnat ur askan i elden i stället!
Regeringen, skäms på er allesamman!
Synpunkt?
Hälsningar
Sten E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar