måndag 25 maj 2009

Fler läsare...

Givetvis finns det fler som läser min blogg, den allra trognaste är min Kerstin hemma i Rydboholm, det vet jag därför att jag får kommentarer när jag kommer hem. Hej förresten, hur var utflykten med Lena o Line idag? Jag får kolla bättre när jag ringer kl 22.00 , som vanligt.
EU-valet.....
Nu är det tid att åter göra sin medborgerliga plikt, att rösta! Men vad o vem skall man rösta på? Mycket svårt, man kan inte lägga karbonpapper direkt på ett vanligt riksdagsval. Förresten, hur många vet vad ett karbonpapper är?
När man dessutom tänker på att varje EU-delegat tjänar ca 175 000 /månad så förstår man lite bättre det stora engagemanget som kandidaterna lägger ner på att få just min röst.
Hej så länge, nu är det fars från Vallarna på 4:an......
Vi hörs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar